onsdag 17 juli 2013

Underbara helg

Förra helgen var en alldeles underbar helg!
Började med besök av Johanna, middag och mys på balkongen.
En hel massa snack och så lite nagelfixande.
En riktigt tjejkväll...mys!!

Lördagen hade jag planerat att fira min 30-åring.
Picknick i slottskogen.
Riktigt skönt väder.
Spelade minigolf och jag vann.
Var någon som blev lite putt men som tur var gick det över rätt fort.
Kvällen fortsatte med middag och mys på balkongen.
Vi testa el-grillen för första gången.
Gick sådär till en början men tillslut fick vi till det.
Köttet lades på och så var det bara vänta.
Jag gick in en kortis för att hämta en skål och vips var en köttbit borta.
J*vla mås j*vel kom och högg en bit!!!!
Som tur var fanns de två bitar kvar så nu fick M sitta måsvakt hela tiden.
Hatar dessa fåglar sedan innan och nu blev de inte bättre direkt!
God mat blev det i alla fall tillslut och kvällen fortsatte med en massa mys.

På söndagen tog vi en spontanutflykt med cyklarna.
En sväng runt Delsjön med lite avstickare och sen årets första bad!
Var riktigt skönt i vattnet faktiskt.
Två mil blev det så de får man väl vara nöjd med.
Sedan bara en myskväll och tidigt i säng då en ny vecka med jobb väntade.

Är verkligen dessa helger jag njuter av livet.
Att bara vara och få mysa med sina nära och kära.
Det är väl detta som kallas livet.
Dessa helger som gör att man orkar med de ibland tunga och tråkiga veckorna.

Njut du med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar