onsdag 17 juli 2013

Sol och nattjobb

Varmt och soligt väder blir man ju bara glad av!
Lite tråkigt bara när man måste sova bort halva dagen efter och innan nattjobb.
Har i alla fall hunnit vara ute lite idag.
En promenad med Maria som avslutades på backaplan där Maria köpte tv.
Själv är jag väldigt sugen på att köpa en ny telefon...men måste nog fundera lite till innan jag helt bestämmer mig hur det blir med den saken.
Vi mumsade på en mjukglass där emellan i solskenet, gott värre!

Sen var det bara hem att vila lite till...efter att ha konkat med tv:n på bussen genom halva stan! :)
Inatt ska jag gästspela på Barn igen.
Lite nervös då det var ett tag sedan sist men det kommer väl tillbaka rätt så snabbt tänker jag.
Bara köra på och att tjäna lite extra kosing är ju aldrig fel!

Har laddat upp med sushi och sol på balkongen så tror jag ska vara fulladdad inför natten nu!

Trevlig onsdag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar