fredag 26 juli 2013

130726

Veckan har mest bestått av jobb....
 Gillar verkligen mitt jobb.
Att få sitta ute och käka lunch i solen och ha den här utsikten!
Det är ju inte alltid det går men det är härligt när det funkar.
Trevlig lunchutsikt i måndags på jobbet 
Mitt headset har slutat fungera för ett tag sedan.
Eller den ena luren är helt död och det verkar som att micken glappar.
Dags att köpa ett nytt nu tänkte jag och det fick de bli.
Detta fina pryder nu mina öron!


Lite slappande har jag också hunnit med.
Igår blev det balkonghäng med ny tidning.
Lite träningstips skadar ju aldrig.
Att solen strålar gör ju inte saken sämre direkt.



Träning har det också blivit.
I onsdags 7,5 km och idag 1 mil!!
Sjukt nöjd då det är min andra mil under hela min livstid.
Ett år sedan sist ungefär och då var det Maria som drog mig runt.
Den här gången klarade jag det på egen hand!
Med lite Olly Murs i lurarna så flöt de på bra.
Sjukt svettigt bara när solen gassar på.
Men jag klagar inte!
Önskar bara de kunde har lite vätskestånd runt Göteborg, det borde vara standard så här varma dagar!


Ikväll väntar jobb på avd 125!
Var ett tag sedan sist så det ska bli kul att komma tillbaka!

Längtar mest till imorgon då min kära kommer hem efter en veckas semester!

Grym start på helgen i alla fall!
Att man fick lön idag gör ju inte saken sämre heller.
Min första hela månadslön på ett år, tackar!! :)

Önskar dig en riktigt härlig helg vare sig du är ledig eller jobbar!
Njut hur som helst! Det ska jag i alla fall göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar