tisdag 29 januari 2013

Uppsats för hela slanten

Ja, det kommer handla mycket om den omtalade D-uppsatsen framöver!
Typ det mitt liv kommer bestå av de närmaste 8-10 veckorna så bara vänja sig!

Nu har vi kommit igång riktigt bra i alla fall!
Mycket kvar såklart men alltid skönt att röra sig framåt....
Påbörjat bakgrunden vilket känns som den mest jobbiga biten..
Just nu i alla fall!
Imorgon ska jag göra första intervjun!
Sjukt nervös men känns kul också såklart!
Testintervju som jag hoppas vi kan ha med i arbetet.
Har fått ihop två informanter än så länge.
Hoppas verkligen att fler vill ställa upp!
Kom igen ambulansfolket!!
Det är för en god sak!
Tänkt så mycket bättre kollegor ni kommer få i sommar om vi blir klara med denna!

Haft lite te och semla-mys ikväll!
Min efterlängtade semla har jag äntligen fått i mig.
Så god den var också!!
Lär bli fler om jag känner mig själv rätt... :)

Nu sova och ladda för morgondagens stora uppgift... Intervju!!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar