onsdag 9 januari 2013

Guttasjön och plugg

Grymt kul dag igår på Guttasjön!
Fick leka lite brandman och klippa bilar, krossa glas (som inte gick nåt vidare).
Plocka ut kollegorna ur bilar på lite olika sätt.



Ja, inbrottstjuv är nog inte nån framtid för mig.
Inte brandman för den delen heller!
Fick slå hur många gånger som helst på bilrutan men gick inte ändå.
Så klart kom det en efter mig och krossade glaset direkt.
Aja, jag hade ju gjort att förjobb så!

Roligt att göra lite olika scenraior som ska vara lite verklighetsförankrade.
På torsdag är det examinationsdag.
Känns lite läskigt men det ska nog gå bra.
Det är ju väldigt roligt och då är det extra lätt att lära sig!

Väl hemma blev det plugg.
Fick lite pluggstöd.
Lite lättare att lära mig om jag får prata högt och ge en förklaring.
Så klart är det lättare med nån som kanske vet svaren men fick bra hjälp ändå.
Tacksam för dessa vänliga människor i min omgivning!

Nu är det plugg som gäller hela dagen!
Börjar med akuta förgiftningar och går sedan vidare med ortopedi och njursvikt.
Spännande dag!
Bara hoppas allt fastnar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar