onsdag 2 januari 2013

130102

För många sena nätter och sovmornar har lett till att det blev lite svårt att somna igår...
Gör inte så mycket egentligen då jag strax åker iväg och jobbar natten men ändå.
Vill fortfarande kunna somna när jag vill! :)

Solsken hela dagen!
Tog mig en promenad till stan och fixade lite ärenden.
Det ända som följde med i shoppingkorgen hem var hårspray.
Orkar inte trängas med alla galna rea-människor och prova kläder och så.

Har faktiskt pluggat lite idag.
Med betoning på lite då men i alla fall tagit tag i det.

Som sagt...snart nattjobb.
Har längtat att få jobba igen.
Är sjukt tråkigt att bara vara hemma och inte få göra nåt.
Nog för att jag har underbara människor runt mig som har gjort att
jag ändå kommer se tillbaka på det som ett fint avslut på 2012.
Tackar er för det!

Hade tänkt försöka mig på en sammanfattning på 2012...
Men den kommer lite senare.
Har hänt så sjukt mycket verkligen....
På det stora hela väldigt bra år men så finns det väl alltid något tråkigt som händer.
Det som kallas livet har jag hört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar