måndag 7 januari 2013

130107

Sista natten avklarad med bravur som jag hoppats!
Gick riktigt smidigt.
Mycket tack vare en finfin kollega!
Tack Malin för inatt.

Sov alldeles lagom länge idag.
Tvättning avklarad så jag har nåt att packa med mig när jag åker.
Maria kom förbi på kaffe och kaka.
Sjukt sugen på sushi har jag vart ett tag nu och de va hon med tydligen.
Tog en sväng till Aschebergsgatan och handlade hem lite rå fisk.
Gott som tusan var det och mätta blev vi!
Häng i soffan och en massa samtal.
Var ett tag sen vi träffades nu så lite att ta igen.
Är så glad att vi bor så nära nu.
Lite lättare att bara ta en kaffe eller en promenad!
Ser fram emot en härlig vår! ;)

Lite plugg tänkte jag hinna med nu,
Imorgon bär det av mot Guttasjön för lite praktisk skola.
Klippa bilar, losstaning osv.
Kommer bli grymt!
Imorgon och torsdag ska vi vara där så lär hinna med en del!

Sushi at it's best

2 kommentarer:

  1. Jag vill äta denna sushi med dig!!! Snart! Dejt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aboslut!! Dejt nät jag kommer hem igen vännen! <3

      Radera