onsdag 23 januari 2013

Hem ljuva hem!

Ja, tillbaka i Göteborg....i torsdags alltså!
Allt har gått i ett sedan jag kom hem.
Galna livet rullar på igen...
Jobbat, jobbat, jobbat....
Ätit, tränat, sovit och haft nån kväll med trevligt sällskap, god mat och film.
Men som sagt...det har bara sprungit iväg...
Nästan en vecka har gått och det känns som jag kom tillbaka igår.

Idag har jag testat min astma och det gick fint.
Ser ut som jag har rätt medicinering i alla fall.
Nu är det bara hålla fast vid den och inte glömma så ofta!
Fick inför test två dra i mig massa medicin så hela kroppen reagerade
men hjärtklappning och skakningar.
Känns som jag gått omkring och vart nervös hela dagen...
Men nu har det gått bort i alla fall! :)

Kommit igång lite smått med träningen också.
Känns väldigt skönt!
Hoppas jag slipper skriva detta fler gånger i år..
Insåg att det blev alldeles för många...
"Tillbaka på gymet..." - inlägg förra året.
Men nu hoppas jag att jag kan hålla i lite längre!

Stora uppdraget för början av detta år är D-uppsatsen!
Har inte riktigt kommit igång som jag önskat men ska ta tag i det.
Imorgon ska vi träffa handledaren och diskutera lite.
Se om vi är inne på rätt spår osv... blir nog bra!

I natt väntar jobb igen då...

Solnedgång över Göteborg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar