fredag 6 april 2012

Taco och hockeykväll

Så trevligt att träffa syskonen och Tess igår!
Saknar dem när vi inte ses.
Blev en tacokväll och sedan hockey såklart.
AIK-SAIK i 6:e semimatchen
För familjefriden var det väl bra att AIK vann den matchen.
6 mot 1 är kanske inte så kul för den enda som hejjar på AIK.
Men de vann i alla fall.
Nu blir det avgörande på lördag så får se om alla vill träffas då!:)

Mysig kväll blev det i alla fall och hoppas på två härliga kvällar till med gänget!
Påskägg utdelades till alla "barnen" också.
Fortfarande ett måste, vi är ju trotts allt fortfarande småttingarna!

Dagen idag startades med promenad/jogg i solen!
Älskar vårdvädret när det är någon minus i luften och solen som värmer!

Snart väntar lunch med gänget och sedan tror jag det står bowling på programmet!
Ska bli kul! Var väl sådär ett år sedan vi bowlade sist.
Innan jag åkte till Göteborg tror jag bestämt.
Nu ska jag ta revanch!

Njut av påsken, de ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar