söndag 8 april 2012

5 kilomometer non stop!

5 kilometer löpning utan att stanna!!
Wihoo!
Tror att min gå/jogg uppladdning har fungerat.
Det var inte den snabbaste rundan jag varit med om men tog mig runt och
knäet höll hela vägen.
Så skönt det är alltså.
Kan nog bli en löpare av mig också så småningom!
Att jag har ett par nya löparskor som står i Göteborg och väntar gör inte saken sämre.
Längtar att få hoppa i dem och provspringa lite!

I övrigt är dagen en riktig slappardag.
Hänger mest i soffan och myser/surfar/kollar playkanaler.
Har ju ingen tv här så man får roa sig på andra sätt.
Matlagningen är inte prio ett så får se om karln i huset bjuder på hämtmat.
Har ju vart så nyttiga annars i helgen så.
Eller så får man tänka att varför inte avsluta helgen med slisk när kommande vecka
lär bli lite striktare. Måste ju ha något att jobba med också!

Nu tillbaka till soffhäng med kärleken!

Skön söndag på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar