söndag 1 april 2012

April april!

Har inte blivit lurad än vad jag vet i alla fall!
Det stämde att det var 25% på Stadium så jag fick med mig en påse därifrån.
Hade planer på att köpa mig ett par jeans men har så svårt att hitta, letat på flera affärer!
Omöjligt, antingen passar de bra på några ställen och klämmer nåt ett annat ställe,
för stora, för små eller bara för fula...omöjligt att hitta några bra känns det som!

Det är roligare att hitta saker som passar och som man har användning för!
Har vart ute efter ett par löparskor men hade tänkt vänta till senare i vår...
Det blir ju inte alltid som man tänkt sig och 25% är rätt så bra tycker jag.
De här skorna fick följa med mig hem! De är underbara!
Inte bara sköna och bra för min fot de är snygga också!

Ser fram emot att ta dessa på en löptur snart!
Får nog dock stanna kvar i Göteborg när jag åker till norrland.
De gamla kan hänga med och slitas på lite till!
Maria har lovat mig en runda i Skatås, (eller var det flatås Maria) när vi båda är tillbaka!





Ikväll väntar 75 minuter yoga. Mycket spännande.
Gick ju bra med 60 minuter sist så hoppas på ett bra pass den här gången också.
Annars är det packning och plugg som står på schemat för dagen.
Ledig från jobb i 2 veckor känns underbart kan jag lova!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar