måndag 30 april 2012

Bilsnacks

Har insett att det är i princip ett måste att ha med sig något i bilen när man jobbar.
Svårt att veta när man kan äta på stationen.
Har provat mig fram med frukt, nötter och bars.
Nötter är lite svårt, blir så plockigt och kan lätt bli småkletig på händerna.
Frukt kan funka men ger inte så lång effekt, kanske om man tar en banan.
Bars funkar nog bäst av det jag provat.
Lätt att ta med, man blir inte kletig och det mättar en stund.
Har därför beställt hem lite olika smaker så man inte blir allt för less.
Paketet kom idag och ser fram emot att testa imorrn på jobbet.
Svårt att veta om de är nå bra när man inte provat men verkar lovande.
Vet att det typ är som godis men innehåller ändå mer proteiner än en chokladkaka i alla fall.
Lite nyttigare, lite bättre i längden!:)

Har inte blivit så mycket snabbmat på jobbet som jag hade trott faktiskt.
Bara en gång har vi köpt mat vilket jag tycker är helt acceptabelt!:)
Får väl se hur det blir framöver.
Men har man lite snacks i bilen och mat med sig till stationen så ska det väl lösa sig!:)

Har bara två medåknings-pass kvar nu...känns lite läskigt!
Såklart även kul, ser verkligen fram emot den här sommaren!

Har hunnit med ett ryggpass på gymmet idag också.
Känns rätt bra trotts den ihållande småförkylning jag haft.
Nu får det väl ändå vara slut på sjukdomar tycker jag!

Nu ska jag plugga lite EKG-tydning.
Fått låna en bok av Peter på jobbet så nu är det bara plugga på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar