tisdag 3 januari 2012

Sista dagen hemma

Resans sista dag. Känns tråkigt att lämna mina kära men skönt ändå att komma tillbaka till vardagen hemma i Göteborg.

Sista dagen har vart super!
Lunch hos mor och Gunder. Lär väl dröja ett tag innan vi ses igen kan jag tro. Vidare mot en kopp te och mumsig fruktsallad tillsammans med saknade Carro. En kort stund är bättre än ingen stund må jag säga! Middag avnjöts tillsammans med min älsklings-Stina! Mycket man ska hinna prata om och gå igenom. Hann med en kaffe efter maten också.

Nu sitter jag i soffan med kärleken och hoppas att jag får med mig allt i resväskan imorrn. Hockey visas på skärmen och har en kopp te i handen. Nu är det bara ladda och hoppas vi tar oss hela vägen imorgon trotts tokigt väder.

Bra start på det nya året ändå! Nu är det bara fortsätta i samma stil så ska vi nog leva över det här året också!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar