måndag 16 januari 2012

120116

Grattis på födelsedagen bror! Vet ju att du haft en bra dag så känner mig lugn!<3

Min dag har också vart alldeles förträfflig! Schysst dag på jobbet. En spännande spårvagnsfärd hem, tur jag hade Marie vid min sida. Synd bara att det var jag som "lurade" henne på den vagnen. Vi tog oss hem om inte annat!

Till middag fick vi Maria som gäst och vi bjöd på tacopaj, helt okej må jag säga. Lite färgning av hår, är mycket nöjd med resultatet! Fin wiskey från skottland, mycket prat och lite hockey.
Sammanfattningsvis; Skön kväll!

Känns kul att Maria har flyttat hit nu. Tror vi kommer få många schyssta kvällar framöver!:)

Snart dags för dop så lite musikrep har vi hunnit med också. Tänk va effektiv man kan vara om man verkligen vill!

Nu sova för att orka med ännu en effektiv dag imorgon!
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar