tisdag 10 januari 2012

120110

Tänkte mig en skön morgonpromenad men slirade mest runt där ute. Träningsvärken i mina ben blev inte direkt bättre. Fint väder fick jag mig i alla fall och en massa frisk luft.

På vägen hem hittade jag lite gardiner. Tänkte tvätta fönstren och byta gardiner men insåg att minusgrader inte är det bästa vädret för detta. Plus att de bygger om runt hörnet så lär inte vara rent så länge. Gardinerna fick komma upp men väntar lite med fönstertvätten. Det blev helt okej. Känns skönt att börja fixa till så det känns lite eget nu när vi ska bo här ett tag till.

Sushi fick förgylla lunchen och till middag blev det mumsig lövbiff-pasta. Såhär i vintertid är det viktigt med vitaminer så till kvällen erbjöds fruktsallad!

Huvudet värker lite och försöker vila mig i form med en kopp te. Jobb väntar i morgon men skönt med lite sovmorgon i alla fall.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar