måndag 9 januari 2012

120109

Tiden springer iväg...snart har halva januari smugit förbi!
Känns som jag har ett bra år framför mig i alla fall. Inplanerade musikhändelser och några resor också. Närmast dop för Therese. Ska bli mysigt at få hålla henne igen. Har ju hänt en del från att jag träffade henne två dagar gammal till nu...ca tre månader senare. Mysigt värre tror jag.

Kören börjar om på torsdag. Ska bli kul att komma igång igen och se vad våren har att erbjuda! Tror det blir minst lika kul som hösten har varit!

Blivit anmäld till fotboll också, spännande. Var ett tag sedan jag spelade ju men känns kul att köra igång igen!:) Lite kul träning och matcher är alltid lite extra kul. Speciellt om man vinner då. Fick med mig fotbollsskorna från norr också. Nu fattas bara lite skydd och en dress, sedan blir det springa och skjuta för hela slanten!

Ledig dag imorgon...underbart!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar