lördag 23 juni 2012

Midsommarafton

Skön dag på jobbet igår.
Hann till och med träna lite.
Ett helt okej benpass fick det bli.
Rätt lugnt jobb-pass till att börja med sedan blev det lite mer att göra på kvällskvisten.
01.58 ringer de och frågar om vi kan förlänga passet lite...
VI slutar då kl: 02.00 så vi hoppar det.
Hade väl kunnat stanna i för sig men ska orka med ett dygnspass imorgon också.

Hade ingen jättebra planering idag..
Tvättstugan bokad kl: 08.00.
Kände mig sådär pigg när klockan ringde men skön att få det klart.
Intog sängen igen efter jag slängt in första maskinen.
En timme extra vila och jag känner mig lite piggare.
Är ju bra att inte sova så länge så jag kan lägga mig tidigt ikväll.
Ska ju orka med 24 vakna timmar från söndag morgon till måndag morgon.
42 timmars arbete under en helg är inte helt normalt.
Men det får lov att gå.
Hoppas på några lugna timmar så man kanske kan vila och eventuellt träna lite.

Årets första mjukglass igår också, med lakritsströssel såklart!
Mums säger jag bara!
Glass är gott, speciellt den första på året, sitta ute och när solen lyser.
Blev inte mycket sol igår men man får njuta av det lilla.
Ösregn hela kvällen...men gick ju att jobba ändå.
Även om allt går lite långsammare.

Lugn dag idag skulle jag gissa på...
Tvätta klart, äta lite lunch, ta en skön promenad och bara softa.
Hoppas på uppehåll så man slipper bli allt för blöt.

Vad gör ni andra därute på midsommardagen?
Hoppas det blir en fin dag i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar