måndag 18 juni 2012

Knasigare än vanligt och mattankar

Fått vila nästan två timmar nu på efermiddagen.
Skönt inför natten så den förhoppningsvis känns lite lättare.
Men det jobbiga är att jag blir lite knasigare än vanligt när jag vilar den här tiden.
Det är som helt fel tid på dagen.
Hjärnan är mer med om jag vilar på förmiddagen eller om jag börjar vila den här tiden.
Konstigt det där.
Men Peter är ju van att jag är lite knasig så han ska nog klara detta också.

Nu kanske man ska hitta på någon middag också...
Får se vad det blir, har lite dåligt med mat-idéer.
Sushi är ju gott men då ska man gå iväg och handla.
Pasta finns hemma men det är jag inte allt för sugen på.
Hmm, kanske hamburgare som jag ätit i tre dagar eller vad det blir nu.
(som sagt, dåligt med mat-idéer).
Det är gott, enkelt och jag har allt hemma.
Svåra beslut det här.
Huvudsaken man får nåt i magen så blir det fika ikväll såklart.
Annars blir natten väldigt lång från 18-07.
Får kika igenom kylen ordentligt och släng ihop nåt.

Grattis till dig som läst detta spännande inlägg!
Lovar att komma tillbaka med något mer läsvärt nästa gång!

Skön måndag i övrigt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar