torsdag 7 juni 2012

Ledig dag

Skönt med lediga dagar ibland.
Önskar bara att solen kunde skina istället för att regnet ska falla över oss.
Men ute har jag varit ändå.
Först en morgonpromenad där jag faktiskt slapp regnet.
Sedan blev det en tur till som började med lite småskvätt men slutade med ösregn...
Inte riktigt lika härligt men det gick ändå.
Nu är det i alla fall uppehåll...tur jag är inne då!

Ska sjunga på Maddes bröllop i sommar!
Känns superkul verkligen.
Nu är det bara öva som gäller så det blir så bra det kan bli!
Kul att plinka lite gitarr igen, var ju ett tag sedan nu.
Tur det inte är jag som ska spela till i alla fall...hade känts lite övermäktigt!
Ska ta tag i det på en gång nu tänkte jag.
Är ju ett tag kvar så borde väl hinna lära mig tycker jag!
Är glad att man kan få sånt förtroende!

Skön torsdag på er därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar