lördag 3 december 2011

Julkonsertmaraton!

Premiärkonserten gick bra.
Nerverna på helspänn men tog mig igenom ståendes på scenen!

Fredagens konsert var lite speciellt.
Micke var och lyssnade så ville göra det lite extra bra för min kära.
Lite bättre än onsdagen måste jag nog ändå säga.
Nervositeten fanns där men inte alls på samma sätt.
Alltid värst första konserten.

Idag har vi haft konsert i St. Johanneskyrkan.
Missionskyrkans julkonsert var något utöver det vanliga.
Två konserter fyllda med sång, musik och en massa glädje.
Kändes lite extra bra när det är för en god sak.
Blev fyra låtar för kören och det gick riktigt bra.
Fick beröm av vår "hustomte" som håller i det praktiska.
Kändes väldigt kul och han tyckte jag gjort det bra som lärt mig allt på så kort tid.
Men är det roligt så är det!

Imorgon väntar finalkonserten som jag hoppas och tror kommer bli underbar!
Fullsatt på Artisten och laddad kör efter alla veckans konserter.
Kommer kännas tomt sedan när det är över.
Lite extra viktigt då kanske att köra järnet imorgon!

Efter en myskväll med min kära är det snart dags att gå i säng.
Har vart en tuff vecka kan jag lova och det är ju som sagt inte slut än.

Hoppas du haft en fin helg också.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar