måndag 5 december 2011

Julklappar

Snart är julen här och jag har inte ordnat en enda klapp...
Nog för att jag kommer jobba och vara själv hela julhelgen men kan ju vara bra att ha lite ordnat i förväg.
Så svårt att komma på något passande bara. Kan inte vara för stort då det blir svårt att ta med sig på flyget. Inte för litet då jag ändå vill visa hur mycket dessa personer betyder. Känns nästan extra viktigt den här julen då jag inte har möjlighet att till vardags visa all kärlek.
Känns konstigt med första julen utan mor och syskonen i närheten, vi har ju ändå haft 21 jular ihop. Men det ska nog få bra det också. Får ta igen det till nyår när vi träffas!

Får fortsätta mina funderingar kring betydelsefulla julklappar tror jag. Alla tips är välkomna!

Nu är jag på väg hem efter en lugn jobbarkväll. Bara hem och sova för att vakna till en ny förhoppningsvis bra arbetsdag!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar