onsdag 7 december 2011

111207

På spårvagen på väg hem efter en fullspäckad kväll på jobbet. Inte många lugna sekunder kan jag lova. Men med bra kollegor så går det ihop tillslut. Kom inte ens ihåg att logga ut...men ska ju ändå tillbaka snart!
Blev extrajobb igår också till 18.30 så känns som jag aldrig slutat jobba.

Igår var en trevlig kväll dock med Marie och Louise! Lax och potatis med romsås och sallad, mumma! Mycket prat och lite yatzy hann vi med.

Kom hem och såg en fin dekoration på dörren igår. Mickes mor hade skickat den med posten tillsammans med en tidningsartikel om nyttan av körsång. Så söt, tack så mycket för det Eva. Lite mer julstämning hemma måste jag säga!

Nu hem till min kära som jag knappt hunnit träffa senaste veckan. Får ta igen det i helgen!<3

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar