onsdag 28 december 2011

111228

God fortsättning mina vänner!
Här har det vart lite tomt senaste tiden.
Har vart fullt upp och jag har inte haft tid eller lust att skriva riktigt.
Motivationen går lite upp och ner som ni kanske förstår.
Nu är jag här igen i alla fall.

Fullt ös hela december.
Klappjakt, mys, massor med jobb och småförkylning.

Julhelgen har spenderats på jobbet men imorgon är sista dagen och då drar jag norrut!
Nyår ska firas med familjen i Skellefteå. Blir väl lite julfirande samtidigt.
Tomten missade mitt hem här nere så kanske tomten hann förbi mor.
Älsklingen hänger också med och nyårsfirar i norr.

Får se hur bra uppdaterat det blir när jag åker iväg men ska försöka slänga in
något inlägg i alla fall. Kan ju inte fortsätta såhär.
Inte direkt någon mening med blogg om det aldrig skrivs något.
Tack ni som endå fortsätter klicka in och hoppas att det ska stå något.

Packning för fullt. Är en del som ska med.
Viktigast är väl klapparna som ska ges bort.
Längtar så oerhört efter familjen.
Ska bli mysigt att ha alla kära samlade och bara äta gott, prata och mysa på!
Saknar er!<3

Önskar er alla en god fortsättning!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar