tisdag 5 juli 2011

Ledig dag

Härligt med en dag ledig!
Inget superväder ute...varmt men mycket moln så ingen stekar dag direkt.
Har hittat en ny liten trevlig affär nära mig som bara säljer ekologiska varor!
De fanns det mesta faktiskt så det blir nog min nya mataffär så länge!
På spisen står en linssoppa och kokar sig klar till dagens lunch.
Blir nog lite senare middag idag så bäst att förskjuta allt tänkte jag.

Tog mig en härlig morgonpromenad idag.
Tänk ändå om man kunde spara alla dofter man träffar på.
Vet inte hur många olika underbara dofter jag kände på min tur i skogen.
Synd att man inte kan dokumentera dem och lägga ut dem här så alla kan få
känna dessa härliga dofter.
Det är nästan bäst på morgonen när det är lite stilla ute och inte så mycket människor runt.

Sådär, då var maten klar!
Dags att kila!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar