måndag 4 juli 2011

Hemåt

Nu var hemresan bokad!
Ska bli skönt att komma hem en sväng och träffa alla igen.
Har ju inte vart hem en enda gång sen jag åkte!

Blev en dag extra också tack vare en vänlig kollega som kunde byta pass.
Alltid skönt att komma iväg på morgonen så har man en hel dag till.
Sen är de ju Trästocksfestivalen också, min första festival i sommar...
och kanske den enda, vem vet!?
Ska bli härligt med lite go stämning och bra musik och självklart bra sällskap!

Nu är min långvecka över och har en ledig dag imorgon!
Skönt och behövligt. Hoppas på sol så blir det mys i slottskogen hela dagen.
På kvällen ska jag med några från jobbet på quizkväll, spännande!
Har aldrig vart på sånt förut så ska bli kul att prova på.

Efter en skön kvällspromenad ska jag bara njuta av lugnet,
läsa en bok och sova tidigt känner jag.

Ta det lugnt ni med där ute!
Kramar

Ps. I Norrtälje har de ett slaktarhus som heter Skebo...bäst att passa sig där hemma! Ds.

1 kommentar: