söndag 10 juli 2011

Fest hos Hanna

Så blev det igår ja...
Mötte upp gänget på stan under dagen och shoppade lite.
Alla var lite trötta så det blev en powernap efter shoppingrunda,
sen var det dags för fest!

Vi började kvällen på Linnéterrassen med god mat och öl.
Var fint väder under hela dagen men sedan när vi skulle gå till mig
igen kom regnet och det bara öste ner!
Vi tog oss en bit under tak men beslutade att vi stannade till där vi var
och turligt nog var det en pub med billig och god alkohol!
Regnet gav med sig och väl hos mig blev det mer påfyllning av
alkoholdepoerna!
Cissi och Josef på Linnéterrassen
Hanna, Alle och Jens på Linnéterrassen
Ola och Josef i mig lägenhet
Alla var vi sugna på att gå ut och festa lite till så vi drog in till stan och
fortsatte festen på en club där.
Mycket trevlig kväll och sent blev de också.
Kom väl hem strax före 04:00...så länge brukar jag aldrig vara vaken och
verkligen aldrig va ute så sent.
Men som sagt, en mycket trevlig kväll!
Efter två dagar med en del fest så känns det i kroppen, lite seg idag men mår
ändå så himla bra. Glad i själen!
Nu är det bara älsklingen som saknas här nere!<3

Ett leende som börjar inifrån kan aldrig bli fel!
Le mina vänner, Le!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar