torsdag 14 juli 2011

Datorfria dagar

Nu har jag haft några datorfria dagar.
Både för att jag jobbat mycket och för att jag inte haft någon lust.
Har inte hänt så mycket under veckan som gått.
Mest jobb, sömn och träning.
Har dock stukat foten lite lätt vilket är mycket störande!
Provade gå en sväng idag på morgonen och det gick men känner
fortfarande av det i foten och jag bil så less.
Ledig idag och vädret visar regn hela kvällen!
Men kanske lika bra, då kan man ligga inne och vila med gott samvete.

Jobb i helgen så blir nog väldigt lugnt och skönt.
Inte många dagar kvar tills jag är hemma...längtar!
Min älskling är sjuk där hemma också, stackarn.
Krypa på dig min kära, önskar jag kunde va där och
ta hand om dig lite!

Nu, fortsatt vila!
Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar