tisdag 20 september 2011

Stinahelg!

Sådär, då var helgen med Stina över...
En mycket härlig sådan, många skratt, mycket mys och en del allvarliga pratstunder!
Torsdagen inleddes med kör och Stina hängde med och lekte förstasopran.
Alla var så vänliga och välkomnande också, underbara människor!
Fredagen bestod av jobb för min del och sedan en sväng på Liseberg där vi
trängdes med ca 19000 andra tror jag de va.
Fullt ös men vi höll oss mest i bakgrunden.
Hann med en tur i Balder också, mycket härligt!:D
Den är så uppfriskande!
Lördag förmiddag spenderades på loppisrunda.
Hittade tyvärr inte så mycket men blev några svängar under helgen så det kompenserade upp!
Kvällen intog vi hos Marie där det samlades jobbarpolare och det var fest för fullt.
Många roliga lekar och en hel massa skratt kan jag lova!
Utgång på Yaki-Da som även det var trevligt.
Varken jag eller Stina är väl riktiga partyprissar men det va kul en stund!
Söndag då...en mys-söndag med lunch och fika på ett café.
Bara njuta av varandras sällskap så mycket det går.
Middag avnjöts på MoonThai.
Ett mycket mysigt thai-ställe med inredning som tar en till Thailand (för de som vet hur det är där).
Fick även sällskap av Johanna och Nora under denna trevliga middag.
Mys hemma i soffan avslutade kvällen.
Måndag hann vi inte med så mycket då jag var tvungen jobba kvällen.
En skön sovmorgon med en härlig frukost fick avsluta vår helg.
Jag åkte på jobbet och Stina tog flyget tillbaka till Skellefteå!

Mysigt att bara ha någon hos sig måste jag säga.
Känner mig lite extra ensam ikväll dock...men det var de lätt värt!
Hoppas du kommer åter min kära vän!
Tack för en riktigt härlig helg!

Nu börjar vardagen om och vad kan inte vara en bättre start än ett träningspass!?
Bodypump fick det bli idag.
Sjukt jobbigt och min kropp är helt slut.
Orkade knappt med duschen då armarna och benen lixom skriker av utmattning.
Men ändå skönt att köra igång så man inte slackar efter allt för mycket.
En kopp te och en mumsig morot/kesomacka så är kroppen lite mer glad i alla fall.

Kväll imorgon så ska ta en välförtjänt sovmorgon och utforska området härikring
så jag lär mig att hitta lite bättre och kanske kan hitta nåt trevligt promenadstråk.

Ta hand om er där ute!
Tjingeling

1 kommentar:

  1. Tack för en fantastisk helg, räkna med jag kommer tillbaka Snart!!
    Saknar dig redan!

    SvaraRadera