onsdag 7 september 2011

Fullt ös medvetslös!

Hade en riktigt skön semester hemma i Skellefteå med familjen, min härliga vänner och kärleken!
Blev surströmmingspremiär för i år, matfesten, mysfika och pratiga promenader.

Kom tillbaka till Göteborg tisdag förra veckan och då var det bara ta tag i flyttningen.
Packade och packade...blev förvånad hur mycket saker jag ändå lyckats få med mig ner
under sommaren...och samlat på mig här.
Onsdag bestod av fika med Johanna och en sväng till IKEA för att inhandla lite saker till nya stället.
Det gick sådär, blev lite spontanshopping då jag inte visste vi skulle dit.
Får nog åka tillbaka snart igen och handla resten!

Torsdag var det första körövning!
Riktigt kul men lite nervöst. Känns på rösten att det var ett tag sedan jag sjöng på riktigt.
Ska vara med några gånger och se hur det fungerar och om det känns bra så får vi se hur det blir sedan.
Första intrycket var i alla fall väldigt bra. Tror jag kommer trivas fint!

Fick även nycklarna i torsdags men hann bara flytta en liten väska då jag skulle hinna med massa annat.
Fredag morgon tog jag med mig alla grejer i en taxi och det gick väldigt smidigt.
En vända sedan var i stort sätt alla grejer på nya stället!
Kvällen bestod av jobb och sedan blev det första natten i lägenheten.
Alltid lite spännande tycker jag. Lite svårt att somna men tillslut gick det också.

Lördag efter jobbet blev det flyttstädning i Linné.
Skönt att få det klart och hon jag hyrde av fick flytta in redan lördagkväll och va nöjd så
allt löste sig fint.
Kvällen bjöd på middag med Johanna, lite gitarrplink, kortspel och lite smått och gott att tugga på.

Resterande dagar fram till idag har jag jobbat och stökat i lägenheten.
Idag är jag dock ledig, mycket skönt!
Har fixat kort på gymmet så ska snart iväg på ett yoga pass...första gången någonsin, spännande!
Har även hunnit med att tvätta lite och finns fortfarande lite stök att hinna med.

Som sagt...fullt ös medvetslös är en rätt bra beskrivning på senaste tiden.
Hoppas det lugnar ner sig lite så jag hänger med lite bättre!

Tjingeling så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar