tisdag 13 september 2011

110913

Livet rullar på som det ska, mestadels i alla fall!
Träningen känns riktigt bra.
Är på undersökningsstadiet lite fortfarande...provade
AfroPowerDance ikväll.
Många som har testat det förut men första gången för mig.
Var inte riktigt som jag hade väntat mig men svettigt blev de kan jag lova!
Skönt att bara kunna släppa loss och inte behöva vara så värst
"fin" hela tiden utan bara ha kul!

Den långa arbetsdagen i söndags gick finfint.
Lite övertrött när jag kom hem men sömnen är inte direkt något problem
så bara lägga huvudet på kudden, slappna av och så är allt lugnt igen.
Har även jobbat måndag och tisdag men imorrn är jag ledig!
Ledig från sjuksköterskejobbet vill säga!
Ska tvätta imorrn, städa och handla inför att min kära Stina kommer!
Hon är här på torsdag så det är bäst att ha det ordnat så vi bara kan
hänga och ha det skönt!

Hemmet börjar kännas mer och mer som ett hem också.
Idag köpte jag två kuddar och en efterlängtad filt att mysa under
dessa stormiga höstkvällar!
Blev kanske inte den filt jag ville ha egentligen men något att börja med.
Innan hushållsshoppingen är över lär det finnas filtar så det räcker!

Dricker av en kopp te efter kvällens träningspass och njuter av stunden.
Ta hand om er där ute!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar