lördag 6 augusti 2011

Tiden, tiden...

Tiden går så fort och jag hinner inte riktigt med känner jag!
Bra kämpat ni som hållit er kvar och föröker läsa om vad som händer,
ska verkligen försöka bättra mig!
Tack för att ni stannar kvar ändå!

Har hunnit med att vara hem en sväng och fick några härliga dagar med
mina underbara vänner, mina kära familj och självklart min älskling!
Var trevligt att komma hem men känner ändå att jag tagit rätt beslut om
att stanna kvar i Göteborg...vilket är en otrolig lättnad.

Sedan jag kom hem har det mest varit jobb hela dagarna men har försökt
att njuta av sommardagarna när det funnits tid.
Blev en mysig picknick med några från jobbet och deras vänner en dag förra veckan.
Lite mat, lite vin och en massa skratt!


För några dagar sedan kom jag hem från en snabbvisit i Norrtälje hos Micke och
hans familj. Kommer ett nytt inlägg om det med lite sköna sommarbilder också!


Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar