tisdag 16 augusti 2011

110816

Är mycket nöjd med min lediga dag!
Blev mestadels som jag hade tänk mig faktiskt!
Började dagen med en skön promenad med lite lätt sol på kinden.
Åt en god frukost och tog hand om mig själv.

Tog mig ut en sväng på staden och köpte ett capo till gitarren så
jag kan variera mitt spelande lite!
Den funkar prima!
Har spelat flera timmar idag och det är så kul.
Nu börjar vi bli vänner på riktigt!


Min kära gitarr!<3











Energin fanns fortfarande kvar på kvällskvisten så passade på att ta en promenad. 
Hade tänkt mig en liten bara för att lufta lungorna men de slutade med 50 minuter.
Var härligt väder ute, lagom varmt och ingen blåst.
Börjar dock bli mörkt ganska fort...tur det finns gatlyktor!
Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar