söndag 14 augusti 2011

Städil!?

Det är inte varje söndag jag får ett städil alltså...
speciellt inte såhär på kvällen!
Nu är det i alla fall en tvätt på gång, disken är bortplockad och
dammsugaren har vart framme.
Är alltid så skönt när det är fint hemma!

Har varit en väldigt lugn dag på jobbet idag.
Skönt men kan bli lite tråkigt i längden...
Man får väl passa på att vila när det finns möjlighet...som min kära kollega sa idag.

Efter jobbet kände jag mig lite lat men de va skönt väder ute så det fick
bli en lite promenad.
Blev lite piggare av de faktiskt!
Tur jag tog mig ut direkt för resten av kvällen har det bara öst ner ute.
Har nog aldrig sett när det regnat så här mycket på samma gång!
Tycker det borde avta snart...har ändå hållit i sig rätt många timmar nu!
Men det är lite mysigt ändå.
Nu skulle bara kärleken vart här så man kunde krypa upp i soffan, ta en kopp te
och mysa under filten...<3

Lite gitarrspelande har jag hunnit med ikväll också.
Den låter så fint min gitarr, är glad att den följde med hit så jag kan
plinka lite då och då!
Har saknat det måste jag säga.

Tv:n måste ju också få vara med när det är söndagskväll så det blir
soffhäng resten av kvällen då!:)
Har laddat upp med lite vindruvor och lite nötter.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar