tisdag 15 november 2011

Då var jag tillbaka!

Tänk vad tiden kan springa iväg...bara sådär!
Har hänt så mycket trevligheter att jag inte ens haft tid eller lust att hänga vid datorn!

Att hälsa på 2 dagar unga Therese var helt fantastiskt.
En Supersöt bebis som jag kunde titta på i timmar och bara drömma mig bort.
Så snäll och gosig, helt underbart!
Tack Linda och Andreas att vi fick hänga med er!<3

Nu har drygt en vecka gått sedan min Micke kom ner till Göteborg och flyttade in!
Vi har överlevt så här långt och det känns grymt skönt med en gemensam vardag!
Som jag har längtat och nu har det äntligen blivit av.
Nu gäller det bara att hitta något eget så vi kan bygga bo tillsammans!<3

Fullt upp med körövningar inför julkonserten också!
Inte länge kvar...bara träna och träna in alla sångerna!
Det finns fortfarande biljetter kvar till den 30/11 och 2/12 om någon är intresserad!

Dagarna består nu mest av jobb och mys med älsklingen!
Känner att livet är bra nu, det rullar på fint!
Saknar dock min kära mor, Gunder och syskonen!
Tur jag får träffa dem till nyår i alla fall!

Lite update om senaste tiden.
Bra kämpat alla som fortfarande klickar in och kollar!
Ska bättra mig för eran skull!

Puss på er!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar