måndag 3 oktober 2011

111003

Kroppen vill inte riktigt vara med...den fryser och näsan snuvar.
Kanske inte var helt klokt att jobba så mycket alla dessa dagar.
Men nu är det över i alla fall..ledig imorgon.
Känns superskönt kan jag lova!
Trodde jag skulle ligga i soffan och halvsova hela kvällen men
har faktiskt vart duktig och städat lite.
Dammtorkat, skurat golv och toalettstäd.
Disken står kvar där och skriker på mig men den får banne mig vänta till imorgon!

Lördagen med Marie och Louise var mycket trevlig!
God paj och sallad till middag, Irish Coffey till efterrätt och en hel del godis och chips.
Sedan det tillhörande vinet, mumma!
En avslappnad kväll med väldigt många skratt!
De får vi göra om snart igen tycker jag!

Nästa helg blir också kul kan jag tro.
Har fixat och bytt bort helgen så jag kan åka iväg på körläger.
Känns hur kul som helst!
Kanske hade vart en bra idé att vara hemma och vila men får ta en lugn vecka
så ska jag nog orka med en sånghelg också.

Te kändes som en mycket god och lockande idé just nu.
Ska ta mig en stor mugg och kolla på nån playtv.

Hoppas du har en skön kväll och slipper förkylningarna!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar