måndag 10 juni 2013

Renoveringsbuller....

Om jag låtsas tillräckligt mycket kan jag tänka att det regnar bakom mina nerdragna persienner och att det bullrande ljudet är åskan! I veckan ska de renovera fasaden....yey!!

Idag passar det dock hyffsat då jag verkligen måste få städat undan all skit här hemma.
Ser dock inte så mycket framemot efter nattjobb i veckan...men men, de får gå bara!

Har i alla fall börjat dagen riktigt härligt!
Tränat på morgonen och sagt upp mitt gymkort som jag använt sådär två gånger sista månaderna.
Maria bjöd på en mumsig frukost och sedan la vi oss och njöt av solen ett par timmar!
Bra sätt att fira examen och tillsvidareanställning!
Maria är ju faktiskt 50% sjukgymnast nu också, bra jobbat!



Nu är d-vitamin depåerna påfyllda och energin skall användas nu direkt!
Här ska det glänsa i eftermiddag!!
Ibland får man helt enkelt välja det tråkiga framför det trevliga för att få det trevligt sen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar