onsdag 15 maj 2013

Målet närmar sig med stormsteg

Tiden rullar på och snart är skolan klar!
Som jag längtar!!!
D-uppsatsen blev väl godkänd vilket känns väldigt kul att ha gjort en bra grej.
Nu ska vi försöka oss på en artikel också utifrån uppsatsen.
Får se hur det går!

Annars är det mest praktik och lite jobb som hägrar!
Idag är slutbedömning med lärare och handledare.
Alltid lite nervöst men tror nog de ska gå bra.
Sen är de bara en vecka ambulanspraktik kvar och en vecka på narkos och då är de klart!!

Försöker klämma in lite träning emellanåt också...går bra från och till.
Det har mest blivit löpning då det blir sånt stort projekt att ta sig till gymet och så.
Idag blev de löpning och gym utomhus!
De går framåt och jag blir lite snabbare hela tiden vilket gör det hela lite roligare!
Skulle bara haft ett lopp att ha som mål...hmm...får titta över detta!


Har även hunnit med premiärmiddag på balkongen med Johanna!
Spontanfest i lördags med Katarina som jag inte träffat sen vi gick ut gymnasiet för sex år sedan....helt sjukt!
Mycket trevlig kväll måste jag säga! :)
Tack för de!

Sista vårkonserten har vi gjort i Öckerö kyrka i söndags också.
Så mysigt att sjunga i en kyrka, man får så mycket tillbaka med akustik och så!
Men nu är de bara två veckor kvar med kören sedan är de lite sommarlov.

Vet fortfarande inte vilken station jag ska jobba på i sommar och har inget schema...
Hoppas verkligen de kommer på torsdag som lovat.
Kan ju va kul att planera nåt i alla fall!

Längtar efter sommar på riktigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar